|| || || || || || || 

11. listopadu 2013

... černý turban :)

Hezké pondělí. Už nevím zda jsem tento turban ukazovala na blogu, ale na instagramu 100%. Koukala jsem po něm hrozně dlouho a když byl na asos.com ve slevě za cca 5 liber - neodolala jsem :) Nebyla jsem si stále jistá zda mi bude slušet, ale teď musím říct, že se v něm cítím velmi dobře a i si myslím, že mi alespoň trochu sluší. Co na něj říkáte vy? Nosíte turbany? Nebo se Vám nelíbí? Outfit je někdy z minulého týdne a měla jsem na sobě mé oblíbené holinky a nový kabát ze sheinside.com.  Bohužel dnes mi není vůbec dobře. Nevím čím to, protože se poslední dny, kdy nebyla až taková zima oblékala fakt teple až jsem si vždy nadávala jak chodím nabalená. Doufám, že jsem to podchytila hned v počátku a do konce týdne mi bude ok, protože v pátek mám ve škole zase asi miliontou prezentaci, achjo :/ Já už chci prázdniny a vánoce :))) Tak mě napadá kupujete už dárky? Já si říkám, že je celkem nejvyšší čas, když chci např. objednávat z ebay tak aby mi to stihlo přijít do Ježíška :)
DSC_2272_RGBMax
DSC_2255_YMax DSC_2263_RGBMax
DSC_2251_RGBMax DSC_2259_RGBMax DSC_2276_RGBMax
Kabát - sheinside.com
Legíny - Calzedonia
Šátek - H&M
Turban - asos.com
Holinky - Enter The Adress
Kabelka - Lindex
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

28 komentářů:

  1. turban se mi líbí, tobě moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. mě to teda přijde jako čepice a ne jako turban, každopádně se mi na tobě líbí, tobě totiž sluší vše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? Třeba mé mamce se moc nelíbí právě, že to vypadá jako turban, ale nevadí mě se to líbí. Děkuji moc :)

      Vymazat
  3. Tobě to tak sluší a ty holínky jsou parádníí :) Turban je velice zajímavý :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. dárky už nakupuju, také chci nějaké objednávat z ciziny, tak už je nejvyšší čas :) a závidím titu kabelku, nemůžu žádnou hezkou nákupní sehnat :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá. Já mám dárek jen pro nejlepší kámošku jinak zatím nic :(

      Vymazat
  5. Pokud chceš dárky z Ebay tak je opravdu nejvyšší čas, mě už to teď chodí ňák pomalu a kolem Vánoc ty balíčky nejspíš nebudou chodit vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  6. ten turban je super, sluší ti! a jak si hubeňoučká! chci taky takovou postavu
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ty nejsi hubená jo?! Nepovídej takové věci. Máš taky krásnou postavu :)

      Vymazat
  7. máš nádherný styl!! miluji černou se zlatými doplnky!!

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi podarený outfit! najviac sa mi páčia čižmy :)

    www.bluechicberry.com

    OdpovědětVymazat
  9. kabát je naozaj krásny, sedí ti :-)

    OdpovědětVymazat
  10. No, nevypadá to zle, ale mně to přijde takové spláclé. Asi záleží na vkusu, já mám raději takové ty volnější, barety a tak :)
    A slovo turban mě vždycky rozesměje :D

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné čižmičky :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. super také mi to přijde jako čepice ale krásná...:) mě zajíma co máš k těm legínum za triko??? Já vubec nevím co k nim nosit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) Měla jsem k tomu zelenou kostkovanou košili. Je delší, ale já si jí trochu zastrčila do legínů venku, když mám kabát aby mi tak nekoukala. Jinak třeba ve škole jí mám normálně bez zastčení :)
      K legínum doporučuju delší svetříky, tuniky nebo již zmíněnou košili :)

      Vymazat
  13. máš nádherný styl!! miluji černou se zlatými doplnky!!

    Slim Bandage Dress

    OdpovědětVymazat
  14. tahle čepice Ti sluší :) perfektně sladěné knoflíčky na holinkách s knoflíčky na kabátku :D :))

    OdpovědětVymazat
  15. Prepac moju slovenstinu (cesky len citam) ale neni to moj rodny jazyk. NADHERNE su te gumiaky. Ja tiez mam take smerovane na equestrian. Mam je velmi rada ale vzdy mam velke problemy je stiahnut'. Tvoje tiez tak t'azko sa stiahuju? Pozdrav Anna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...